آپدیت بزرگ Telegram X برای اندروید منتشر شد

آپدیت بزرگ Telegram X برای اندروید منتشر شد

 

آپدیت بزرگ Telegram X از لحظاتی پیش منتشر شده که در ادامه به معرفی ویژگی های جدید این نسخه خواهیم پرداخت

استفاده همزمان از چند اکانت

قابلیت Multi-Account که مدتیه به نسخه اصلی تلگرام اضافه شده و امکان استفاده همزمان از چند شماره را مهیا میکند، از حالا در تلگرام ایکس هم قابل استفاده خواهد بود. شما میتوانید برای هر اکانت تم مجزا انتخاب کنید و با لمس طولانی، پیش نمایشی از هر اکانت را تماشا کنید بدون اینکه وضعیت شما به Online تغییر پیدا کند. برای تغییر ترتیب اکانت ها هم کافیست روی هر شماره لمس طولانی کنید.

تغییرات ظاهری و تم های جدید

در این نسخه تم کلاسیک تلگرام (کادرهای سبز)، قرمز، نارنجی، سبز، صورتی و … به تم های موجود در برنامه اضافه شده است. علاوه بر این می توانید ویژگی خاموش کردن کادر پیام ها را تنها برای کانال ها فعال کنید و در چت ها همچنان به حالت کادری به چت کردن ادامه دهید. در صورتی که کادر پیام ها را غیرفعال کنید، عکس ها در کانال به صورت تمام صفحه نمایش داده خواهند شد.

موقعیت مکانی زنده و تم تاریک برای نقشه

ویژگی کاربردی Live Location که امکان نمایش لحظه ای موقعیت مکانی را برای کاربران مهیا میکند، از حالا در تلگرام ایکس هم قابل استفاده خواهد بود. فاصله ی موجود بین شما و دوستی که لایو لوکیشن را با آن به اشتراک گذاشتید در نوار جداگونه ای به صورت زنده نمایش داده خواهد شد. علاوه بر این نقشه ی موجود در برنامه از حالت تم تاریک پشتیبانی خواهد کرد.

انیمیشن های بیشتر

در این نسخه انیمیشن های بیشتری را شاهد هستیم که زیبایی رابط کاربری برنامه رو بیش از پیش ارتقا داده است. از این نسخه، مواردی مثل Typing یا آپلود فایل ها به حالت زیباتری به نمایش گذاشته خواهند شد.

پیش نمایش عکس یا استیکر در نوتیفیکیشن

اگر از اندروید ۵ یا بالاتر استفاده می کنید، از حالا میتوانید پیش نمایش عکس یا استیکر دریافتی را در پنل نوتیفیکیشن مشاهده کنید. غیرفعال سازی این قابلیت از داخل تنظیمات برنامه امکان پذیر خواهد بود.

رنگ اموجی ها و پیشنهاد استیکر

از حالا می توانید با لمس طولانی روی هر اموجی، رنگ پوست آن را از حالت های موجود انتخاب کنید. امکان نمایش استیکرهای پیشنهادی از استیکرهای جهانی هم به چت ها اضافه شده است.

تغییر مکان چت های پین شده

در این نسخه می توانید ترتیب قرارگیری چت هایی که پین کردید را، با لمس طولانی روی آن ها تغییر دهید.

نمایش مستقیم سایز بزرگ عکس پروفایل

پیش از این برای مشاهده سایز اصلی عکس پروفایل اشخاص باید ابتدا به پروفایل فرد مورد نظر میرفتید اما در این نسخه  می توانید با لمس عکس پروفایل در صفحه چت، مستقیما سایز اصلیآن را تماشا کنید.

تغییرات برای ادمین ها

ادمین کانال و گروه ها از حالا می توانند پیام های پین شده را، بدون اینکه برای کاربرهای کانال غیرفعال شود، برای خود UnPin کنند. مدیریت بهتر امور در Renect Actions هم از بخش های دیگری است که برای ادمین ها تغییر کرده است.

دیگر موارد ارتقا یافته 

  • با لمس تاریخ شناور در صفحه ی چت ها، به اولین پیام دریافتی در آن تاریخ منتقل خواهید شد.
  • شماره تلفن ها در متن پیام به صورت هایلایت و با قابلیت لمس کردن نمایش داده خواهند شد.
  • مشاهده پیش نمایش عکس ها و گیف ها در حالت استفاده از ربات های inline
  • کاهش حجم برنامه، بهبود عملکرد جستجو در چت، پیش نمایش لینک های آلبومی

دانلود و به روزرسانی : آخرین ورژن نرم افزار telegram X را از گوگل پلی دانلود یا به روزرسانی کنید.

منبع:  تلگرام

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید