مسابقه برنامه نود هک شد!

مسابقه برنامه نود هک شد!

 

روزنامه گل دیروز در مطلبی به موضوعی اشاره کرده که قابل تامل و بحث بسیار است؛ این روزنامه مدعی شناسایی هکری شده که در نظرسنجی ها و پیش بینیهای برنامه نود اخلال ایجاد می کرده است؛ اگر هک نظرسنجی ها و مسابقات پیش بینی برنامه نود صحت داشته باشد، تکلیف برندگان قرعه کشی ها چه می شود؟
به گزارش گویا آی تی – با توجه به ضریب نفوذ بالای برنامه نود در بین بینندگان تلویزیونی و اینکه بسیاری با امید به برنده شدن در این مسابقه به این برنامه پیامک می دادند اگر این مورد حقیقت داشته باشد، احتمالاً شاهد ریزش شدید آمار پیامکهای واقعی برنامه نود خواهیم بود چرا که مخاطب وقتی متوجه می شود که در طول این مدت، سرش کلاه رفته دیگر اعتماد گذشته را برای شرکت در برنامه ای که امکان دستکاری در آن وجود هست، ندارد.

نکته جالب اینکه در آخرین نظرسنجی این برنامه نیز نتایج عجیبی به دست آمد که اصلاً با واقعیت سنخیت نداشت و قابل تامل بود؛ در حالی سردار آزمون به عنوان بهترین مهاجم لژیونر کشورمان در رده نخست نظرسنجی نود قرار گرفت که تعداد گلهای او در اروپا هنوز به اندازه انگشتان یک دست هم نرسیده و این در حالی است که کاوه رضایی و کریم انصاری فرد با سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس دو رقمی هستند! و اینکه سردار با توجه به اتفاقاتی که بین او و پدرش و باشگاه پرسپولیس رخ داد، از چشم بسیاری از هواداران پرسپولیس افتاد و اصولاً رای پرسپولیسی ها را هم از دست داد؛ حال چطور او رتبه اول را به دست آورد جای سوال دارد!

هکر برنامه نود: چند بار به عادل زنگ زدم اما جوابم را نداد. حاضرم ثابت کنم که اپ نود چگونه قابل دستکاری است.

محمد طاهری هکر مشهدی نتایج پیش بینی عادل فردوسی‌پور در اپ ۹۰ را تغییر داد تا ثابت کند اپ نود مشکل امنیتی دارد و قابل نفوذ است.اما فردوسی‌پور فکر می‌کند اشتباه پیش بینی کرده‌است.

محمد طاهری می گوید: چند بار به عادل زنگ زدم اما جوابم را نداد. حاضرم ثابت کنم که اپ نود چگونه قابل دستکاری است.

منبع: گویا آی تی

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید