اولین عینک هوشمند معمولی را با 1000 دلار بخرید

اولین عینک هوشمند معمولی را با 1000 دلار بخرید

 این عینک ها برای جاسوسی نیستند ولی با آن ها می‏توانید به دوستان خود پیام دهید یا با تاکسی اوبر تماس بگیرید.

شیشه جلو

عینک های هوشمند بالاخره کاربردی شدند. شرکت North، لنزهای عینک هوشمند مدل Focals، را در نوامبر در نمایشگاه های بروکلین و تورنتو به نمایش می‏گذارد تا لنزهای هوشمند خود را وارد دنیای عجیب غریب گجت های پوشیدنی کند.
در گذشته، عینک های هوشمند همانند گوگل گلس خیلی عجیب غریب و ناخوشایند بودند طوری که افراد با آن احساس راحتی نمی کردند و در کل، علاقه ای به استفاده از آن ها نداشتند اما قابلیت ضبط صدای آن بسیار کاربردی بود.

عینک کینگزمن

اگر آخر رقم حساب بانکی شما خیلی صفر دارد و نمی دانید با پول تان چه چیزی بخرید، عینک کینگزمن را بخرید. اگر فیلم سینمایی کینگزمن (Kingsman) را دیده باشید حتما عینک او را به خوبی به یاد دارید، او یک عینک در ظاهر معمولی داشت که با آن می‏توانست کارهای خارق‏ العاده ای انجام دهد.  لنزهای 1000 دلاری غیر طبی شرکت North به شما این امکان را می‏دهد که بوسیله این عینک (که بسیار شبیه به عینک های معمولی است و تشخیص هوشمند بودن آن از روی ظاهر، تقریبا غیر ممکن است) همه جا به نمایشگر قابل حمل دسترسی داشته باشید. به گفته ی وبسایت شرکت North، عینک های Focals به دستیار صوتی Alexa مجهز هستند که به کاربر این امکان را می‏دهد که به دوستان خود پیامک دهد، مسیریابی کند، با تاکسی اوبر تماس بگیرد و از جزئیات آب و هوا و تقویم خود با خبر شود.
خوشبختانه، بر خلاف گوگل گلس که از گلس هولز برای ضبط صدا و تصویر استفاده می‏کرد، Focals دوربین نداشته و در نتیجه به گلس هولز نیازی ندارد. این شرکت به دنبال گرفتن مجوز پیش فروش محصولات خود از طریق وبسایت است و شما به زودی می‏توانید این محصول را آنلاین سفارش دهید و درب خانه تحویل بگیرید.
از مزایای این نوع عینک های هوشمند نسبت به نسل قبلی، این است که کسانی که از این نوع عینک ها استفاده می‏کنند قابل تشخیص نیستند و شما فکر می‏کنید عینک آن ها معمولی است.

 

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید